Wednesday 5 October 2011

just say sorry..?

assalamuailakumm...

cak..cak..cak..entah kenape petang nie rajin lak aku nak wat karangan panjang2 nie...bosan kot! sejak dua menjak nie keja aku kat opis nie melepak jew....oleh kerane bosan yg teramat so tergerak la ati aku nak ber-BLOG2 nie!


just say sorry..?
            entry kali nie berkenaan maaf... aku perhatikan.. manusia sekarang senang sangat mintak maaf....tp senang juge bagi die orang untuk melakukan kesilapan yang same...so for what say sorry?????

kadang2 aku pelik..bukan mintak maaf ada lah sesuatu yg berharga..maaf n janji xakan lakukan perkara yg same..tapi? ishhh....aku paling menyampah tol dengan seorang makhluk tuhan nie...die seorang yang pemurah untuk MINTAK MAAF tp die juge  AKAN LAKUKAN SILAP YG SAME...

nasihat saye untuk awk...sebelom saye mule MENYAMPAH and hilang kepercayaan saye kat awk..better u change...!! 



No comments:

Post a Comment