Sunday 2 October 2011

habiS suDah SYAWAL 2011...!

assalamuailaikum..!

gara2 aku terlalu la sibok (mengalah kan pm kot) dah agak lame aku x ber-BLOG2 nie.. so terbiar la sudah blog ku nie! eleh ! bukan ada orang nak bace pon kan! :) nak dijadikan cerite  bnyak la story-mory yg dah lapok akan ku tulis kali nie! termasok la raye tahun nie! (rase nye lom terlambat lagi!) :p


raye aku kali nie amat la bermakne biarpon kami sekeluarga hanya beraye di KL ! bagi aku..dimane pon kite beraye tidak la penting! yang penting adalah dengan sape kite beraye! Tema baju raye kami sekeluarga tahun nie ialah gold! dari babah sampai la si kecil hazimi semua nye gold! 
my lovely family! 

anak-anak dara encik IBRAHIM! :)

raye kedua lak . . . .


raye xlengkap kalo tanpa open house kan? so bermule la kisah open house 2011 dila . . . 


 



 

seperti entry2 aku yang lepas..aku lebih suke letak pic banyak2 dari aku bebel entah apa. . . . 
dengan ini tamat la sudah raye tahun 2011 . . .
jap2...lupe lak! 
kate- kate akhir dari aku 
:
maaf dipinta jika aku (siti nuradila) telah melakukan silap2 yg xsengaje kat kowang2... dila mintak ampun dari hujung rambot smpai hujung kaki! :)

No comments:

Post a Comment