Sunday 3 July 2011

dunia yang baru!

nie post aku yang keempat.!

malam nie..aku xleh tido awal lagi..dah la sok first day aku melangkah kearah pekerjaan(practikal) patutnye time nie aku dah tido..tp still lagi mengadap laptopp...ishh...nie semua gara2 aku tido petang..padam la dengan muke aku! bile dah xleh tido,nie la keja aku! blog la..pew lagi!  tp nak tulis sal pew ek...? hurmm..pasal aku la..xkan nak tulis sal die lagi!hehe

aku nie aku dah mula pakai tudung dengan sempurna..dari mule aku kuar umah..smpai l alik umah..alahamdulilah..allah buke kan hati aku untuk berubah..aku cube walaupon aku terime pendapat negetif dari beberape pihak....antaranye ada yang cakap..aku lebih chantik free hair, pakai tudung macam makcik2 la..and bla..bla..bla...tp peduli pew aku! dose aku...bukan dose ko..! 

aku tulis nie bukan sebab aku nak bajet GOOD2 or nak bange diri..! aku dah tekad! if aku nak lupe kan die..aku perlu berubah! so..here new dila!!!






2 comments: