Thursday 30 June 2011

aku windu die!

ishh..tengok tajuk pon kowang dah tau aku nak citer sal cinte kan..? yap.. CINTA..! LOVE! 


bosan kan..cinta..cinta..cinta...ishh..kowang mesti pk macam nie.." Dila nie..xsedar diri tol..student buat la care mcm student..nie x..xabis2 nak pk sal cinte..." betol x..? ah..aku peduli pew..nie blog aku..suke ati aku la nak tulis pew..hurmm..aku malam2 nie..bosan la..xtau nak tulis sal pew...so kalo kowang nak bace..bace la..lau xnak pon xpew..aku xpakse pon..


zaman dulu2.. time BERCINTA kan...semua indah2 jew..hari2 gelak.hari2 jumpe..call berjam2 ( dah abis kreadit..gune fon mama..then kreadit mama abis ,kreadit babah lak...), kadang2 satu hari beratus mcg..!!!. Kelakar kan time bercinte..yang buruk pon jadi chantik! pelik2...tp bile kecewa..mula la wat keja bodo...xnak makan la..xnak pi kelas la..dok dalam bilik menangis berjam2...then paling terok terpk utk cube BUNUH DIRI! ishhh...bodo nye time 2 kan!!




Setiap manusia mesti ada melakukan kesilapan..begitu juge aku! silap aku ialah cinte kan ko! pecaye kan ko sepenuh jiwa aku...akhir aku yang kecewa..padam la dengan muke aku!kecik2 lagi dah gatal nak bercinte..bak kate babah aku la.... tp now aku dah sedar..cinte sejati hanye cinte pada pada MAHA ESA.. aku mule redha dengan ketentuan DIA..walaupon kadang2 aku windu kan ko.. bak kate pepatah.."if ada jodoh..xakan kemane pon.."


aku dengan yakin nye..teruskan kan idop ini tanpe ko..kuat kan ati aku..bangon dari mimpi2 buruk yang telah ko tinggal kan.. aku xpenah menyesal dengan ape yang telah jadi..lumrah hidup kan..ape yang kite wat lambat laun akan balik kat diri kite semula..kalo ko nak tau kan..aku masih simpan semua pic2 ko yang dulu..jam yang penah ko bagi kat aku dulu! ticket wayang pertame kite! tiket bas dari sabak bernam-bukit jalil! (ish...dila nie...jiwang2 lak malam nie..)....


adoi..aku xtau la nape aku masih xleh lupe kan ko.. tp kadang2 aku bohong kat babah..


babah : kakak oke..? how u life ? dah lupakan die..?
aku     : i fine bah! oke jew meh! see my smile!! akak dah lame lupe kan die la!


kononye la! tp dalam nie..hanye tuhan jew tahu,,setiap doa ku hnye utk die..gara2 die juge aku dah gemok! bile aku mule nak ingat kan die..aku makan..! MAKAN..DAN TERUS MAKAN! akhir nye now berat aku dah naik 4 kg dalam mase 1 bulan!! aku buat coretan nie bukan nak simpati sape2..cume sekadar nak lepas yang terbuku dihati..! jujur nye aku masih tidak dapat lupe kan ko..senyuman ko..gelak ketawa ko..nakal ko! segale2 nye tentang ko! ape yang manpu aku laku kan sekarang..TERUSKAN BERDOA...berdoa agak ko bahagia..! aku bahagia jika ko bahagia!


p/s : xdew kena mengena dgn watak sebenar..! just luahan ati aku jew!

No comments:

Post a Comment